Kako LocDoc funkcioniše?
LocDoc je aplikacija koja automatski kategoriše različite papire, mape, odluke, protokole i slične dokumente. Kao rezultat analize sadržaja, ona postavlja njihovu lokaciju i datum. Na ovaj način aplikacija kreira bazu podataka prostornih dokumenata. Da bi se ovo postiglo za kratko vreme, modul kategorizacije je zasnovan na alatima za mašinsko učenje koji prvo „uče“ analizirajući uzorke dokumentacije, a zatim koriste optimalno podešen model za kategorizaciju dokumenata za organizaciju.
Korisnik dobija intuitivnu aplikaciju za efikasno ispitivanje određenih dokumenata, njihovo pronalaženje na mapi i pregled njihovog sadržaja.
Kako funkcioniše kategorizacija?
- Tip (npr. mapa koja je napravljena, interna šema stanice, protokol prihvatanja veze, uslovi veze)
- Datum (npr. protokola, administrativne odluke, izdavanja uslova)
- Lokacija (npr. poštanski broj investicije, registarski broj parcele)
Tipovi podele dokumenata su specifični za industriju ili samu organizaciju. Trenutno, Modul kategorizacije u LocDoc-u podržava 11 kategorija. Oni uključuju, na primer: uslove povezivanja, mape, interne šeme, skice polja, tabele koordinata, odluke ili protokole. Ove kategorije se savršeno uklapaju u energetsku industriju, ali se mogu koristiti iu drugim mrežnim organizacijama, kao što su kompanije za gas ili grejanje. AI/ML model, uključen u Modul kategorizacije, može se prilagoditi potrebama korisnika tokom implementacije.
LocDoc u procesu digitalizacije papirnih dokumenata
LocDoc je posebno koristan u organizacijama koje:
- Imaju gotovu, investicionu ili papirnu projektnu dokumentaciju o njihovoj infrastrukturi
- Koristiti papirnu dokumentaciju koja se odnosi na periodične radnje koje se izvode na infrastrukturi
- Koristite informacije koje dolaze iz teško dostupnih papirnih dokumenata u različitim poslovnim procesima
- Žele da obezbede svojim zaposlenima praktičan pristup kompletnom i ažurnom znanju o geografski disperzovanoj imovini i infrastrukturi.
LocDoc je brz prvi korak ka potpunoj digitalizaciji i izgradnji GIS baze podataka.
Šta ćete dobiti preciznom kategorizacijom Vaših arhiva?
Jednostavan pristup dokumentaciji za celu kompaniju – povećana efikasnost u ključnim poslovnim procesima
Bezbednost i niži troškovi izgradnje i održavanja arhive dokumentacije
Lakoća korišćenja – LocDoc je dostupan kao usluga u cloud-u
Opcija za vizuelizaciju dokumenata na mapi u kontekstu mrežnih objekata