Ušteda vremena i smanjenje troškova integrisanjem različitih sistema i izvora podataka

FME za Grupa MTP

O projektu

Od 2019. godine Grupa MTP koristi FME, najpopularniju svetsku platformu za integrisanje podataka. Zahvaljujući FME proizvodima, kompanija je rešila svoj problem integracije sistema zasnovanih na različitim bazama podataka. S obzirom na obim i kvalitet događaja koje organizuju, Grupa MTP je jedna od vodećih kompanija u industriji organizacije događaja u Centralnoj i Istočnoj Evropi. Stoga nije iznenađujuće što su količina i potencijal podataka koji se obrađuju zahtevali profesionalni alat.

Sadržaj:

logo-MTP
Industrija: Organizacija događaja
Zemlja: Poljska
Usluga: FME
Kategorija: Integracija podataka
Grupa MTP organizuje sajmove i druge, različite događaje. Ova kompanija nudi 500 hiljada kvadratnih metara izložbenih hala. Grupa MTP takođe organizuje kongrese, konferencije, kao i kulturne i sportske događaje, uključujući i “mega” događaje. Godišnje okupe preko milion gostiju iz celog sveta, što je 50% svih učesnika sličnih događaja u Poljskoj.

Izazovi

Koje su bile potrebe Grupe MTP pre nego što smo započeli naše partnerstvo?

Grupi MTP bila je potrebna integracija koja će omogućiti brzu razmenu različitih formata podataka. Do ovog trenutka kompanija je koristila različite tehnologije baza podataka, uglavnom MS SQL Server Integration Services. Bilo im je potrebno univerzalno rešenje koje će raditi sa mnogo različitih formata, kao i da ispuni zahteve administrativnih alata i obezbedi:

  • kreiranje rasporeda zadataka i automatizaciju procesa
  • rukovanje redovima zadataka sa različitim nivoima prioriteta
  • nadgledanje i evidentiranje zadataka integracije

Grupi MTP je bila važna jednostavnost primene i upotrebe alata , kao i njihova “intuitivnost”. Kompaniji je takođe bilo potrebno rešenje koje će im omogućiti da nadgledaju procese u svakoj fazi, npr. slanjem obaveštenja o statusu zadatka. To bi olakšalo efikasno upravljanje celokupnom skriptom i skratilo vreme reakcije kao odgovor na potencijalne greške.

Rešenja

FME – odgovor na potrebe Grupe MTP

Grupa MTP izabrala je FME. Zašto su odabrali baš ovu platformu?

  • Lako se integriše sa unutrašnjim sistemima kao što su CRM ili ERP
  • Ima intuitivni grafički interfejs za programiranje
  • Stalna Globemina podrška (npr. instalacijom proizvodnog okruženja)
  • Obuka o korišćenju Workbench alata.

Za šta Grupa MTP koristi FME?

Integrisanje različitih baza podataka sa automatizovanom razmenom informacija

FME je omogućio Grupi MTP da prikupi sve podatke na jednom mestu i preuzme kontrolu nad mnogim integracijama. Korišćenje FME platforme pomoglo je da se značajno smanje Point-to-Point integracije.

Kreiranje izveštaja i poređenja na osnovu podataka iz različitih vrsta baza podataka

Zahvaljujući FME-u, proces prenosa ključnih podataka mogao bi biti automatizovan.

Prednosti

Koje procese je FME poboljšao i koje su benefite ostvarili?

Ažuriranje podataka koji pokreću intranet kompanije

Pojednostavljivanje procesa omogućilo je održavanje i sinhronizaciju podataka pojedinih odeljenja i cele kompanije.

Napajanje sistema za pristup karticama zaposlenih

Pristup lokacijama kartica Grupe MTP zasnovan je na najnovijim informacijama o zaposlenima, što je kompaniji omogućilo preciznije upravljanje radnim vremenom.

Obrada dopisa i naloga

Pojednostavljen je postupak kreiranja imena porudžbina za izlagače i njihov automatski prenos iz ERP system Oracle i CRM system MsSQL, čime je poboljšan kvalitet i kontrola nad spoljnom korisničkom službom.

Rukovanje sistemom automatskog obaveštavanja o datumima isteka ponuda na tenderima

Ovo pomaže prodajnom odeljenju MTP da se fokusira na pripremu najkonkurentnijih ponuda.

Ažuriranje kursne tabele

Zahvaljujući FME-u, MTP može da preuzima podatke iz API-ja Nacionalne banke i sinhronizuje tabele u ERP IFS modulima. Ovo rešenje olakšava kontakt sa međunarodnim dobavljačima.

Rukovanje starijim verzijama baza podataka

Održavanje starijih verzija baza podataka zahteva se standardima i internim uslovima Grupe MTP.

FME je takođe omogućio slanje obaveštenja na osnovu FME Server events (kao što je stvaranje skladišta ili rezervne kopije), i tema- kada se zadatak uspešno završi ili ne uspe. Grupa MTP koristila je ovu funkcionalnost za poboljšanje svojih procesa. FME Server nudi mnoge unapred konfigurisane teme, ali kupac je mogao da ih modifikuje ili kreira nove.

ToBilet – nova FME aplikacija

Platforma ToBilet, novi brend Grupe MTP, stvorena je 2020. godine. Ograničenja zbog pandemije, izazvane virusom COVID-19, učinila su da nova usluga brzo stekne popularnost. Platforma se koristi za prodaju ulaznica onlajn, za različite događaje (takođe i za one događaje koje organizuju druge kompanije iz ove industrije).

Izazov

Ovo je stvorilo potrebu za obradom podataka o prodaji karata (kao što su broj, vrsta i način kupovine) u sistemima baza podataka unutar Grupe MTP.

Zaposleni u kompaniji iskazali su potrebu za stvaranjem posebnog sistema. Ovo je bilo posebno važno jer su podaci o prodaji dragocen izvor informacija za vršenje analiza i donošenje poslovnih odluka.

Rešenje

Zaposleni u IT odeljenju Grupe MTP prošli su početnu obuku i dodatne radionice koje je organizovala Globema. Brzo i efikasno su naučili da koriste FME Desktop kao i FME Server. Zahvaljujući ovim veštinama uspeli su da stvore poseban alat za rukovanje podacima o prodaji na ToBilet platformi.

Kako bi izvršili zadatak, zaposleni u MTP-u koristili su FME Server Apps, jednostavne web aplikacije dostupne određenim korisnicima sa URL adresom. Aplikacije dele podatke iz bilo kog perioda u određenom formatu, pomažući u preciznom adresiranju marketinških aktivnosti.

Prednosti

Zahvaljujući novim veštinama, stvaranje rešenja zasnovanog na FME pomoglo je u postizanju merljivog vremena (od meseci do nedelja) i uštede troškova, u poređenju sa korišćenjem drugih metoda ili spoljnih usluga.

Dodatni aspekt koji je korisnik cenio bila je opcija dodeljivanja određenih uloga korisnicima aplikacije. Ova funkcija je obezbedila sigurnost, jer garantuje da osetljivi podaci, poput ličnih podataka, neće pasti u pogrešne ruke.

Alat koji je kreiralo IT odeljenje na osnovu FME Server Apps sada široko koriste menadžeri određenih događaja.

Zahvaljujući FME-u, IT odeljenje u Grupi MTP može razviti integracijske procese koje su kreirali uz našu pomoć i pronaći potpuno nove načine za primenu platforme. Stvaranje dodatne aplikacije za Tobilet.pl je jedan od primera.

Zaključak

FME podržava više od 450 formata podataka i izvodi preko 500 operacija podataka. Tu je i opcija za instaliranje softvera na preko 15 On-Premise i cloud rešenja. Širok spektar FME aplikacija učinio je Grupu MTP nezavisnom od tehničkih zahteva drugih sistema i njihovih dobavljača.

Ispostavilo se da je upotreba platforme FME odgovor na potrebe i izazove Grupe MTP. Korišćenje platforme za integraciju podataka rezultiralo je velikom uštedom vremena i efikasnijim protokom informacija između različitih odeljenja i kupaca.

Prilikom dizajniranja procesa integracije za našu kompaniju, stručnjaci kompanije Globema sproveli su tehničke konsultacije kako bi identifikovali potrebe Grupe MTP. Tokom ovog zadatka pedantno su analizirali postojeću ICT arhitekturu i ključne poslovne procese. Naše partnerstvo je bilo odlično i FME softver koji je implementirala Globema, savršeno je rešenje za svakodnevni rad našeg IT odeljenja.

Maciej KorasiakIT Director, Grupa MTP

Sigurni smo da će zahvaljujući stečenim veštinama, bogatom obrazovnom sadržaju i posebnom paketu podrške stručnjaka za FME, alat koji isporučuje Globema podržati Grupu MTP u svakoj fazi njihovog razvoja.

Zakažite sastanak kako biste postigli slične rezultate u svojoj kompaniji!