Studija slučaja Turistička Organizacija Republike Srpske
O TORS-u
Turistička Organizacija Republike Srpske (TORS) je Javna ustanova, sa osnovnim ciljem promocije turističkih destinacija Republike Srpske, putem domaćih i međunarodnih sajmova turizma, turističkih berzi, manifestacija, štampanog promotivnog materijala, putem web prezentacije, direktnog kontakta sa medijima, saradnju sa lokalnim Turističkim Organizacijama, ali i kroz brojne druge aktivnosti. Opšti razvojni cilj TORS-a je izgraditi imidž Republike Srpske kao destinacije bezbedne za turizam i ulaganja, te kroz promotivne aktivnosti se pozicionirati kao kvalitetna destinacija za boravak turista.
Sadržaj:
Industrija: Javna ustanova
Primarna lokacija projekta: Republika Srpska
Rešenje/usluga: Platforma Google Maps
Turistička Organizacija Republike Srpske (TORS) je Javna ustanova, sa osnovnim ciljem promocije turističkih destinacija Republike Srpske.
Izazov
TORS-u je od krucijalnog značaja mogućnost lokalne implementacije i podrške Google Mape Platforme. Na dinamičkim mapama potrebno je bilo prikazati turističke atrakcije, znamenitosti kao i druge interesantne lokacije u Republici Srpskoj.
Rešenje
Globema Adria, kao zvanični Google Maps Premier Partner za Adriatic region je TORS-u sa timom stručnjaka pomogla da izradi Google my Business lokaciju, implementira Google Mape na web sajt i time doprinese TORS-ovom SEO i generalnoj vidjivosti cele organizacije na digitalnim mapama koje gledaju milioni posetilaca.
Rezultati
Nakon implementacije Google Maps rešenja hiljade korisnika moći će da pronađu sve potrebne informacije kao što su broja telefona turističke lokacije, web sajt i najlakše putanje do fizičkih lokacija. Takođe TORS sada može pružiti informaciju svim turistima o raznim aktivnostima, festivalima i sličnim manifestacijama.