Google Maps u TORS-u

Studija slučaja Turistička Organizacija Republike Srpske

O TORS-u

Turistička Organizacija Republike Srpske (TORS) je Javna ustanova, sa osnovnim ciljem promocije turističkih destinacija Republike Srpske, putem domaćih i međunarodnih sajmova turizma, turističkih berzi, manifestacija, štampanog promotivnog materijala, putem web prezentacije, direktnog kontakta sa medijima, saradnju sa lokalnim Turističkim Organizacijama, ali i kroz brojne druge aktivnosti. Opšti razvojni cilj TORS-a je izgraditi imidž Republike Srpske kao destinacije bezbedne za turizam i ulaganja, te kroz promotivne aktivnosti se pozicionirati kao kvalitetna destinacija za boravak turista.

Sadržaj:

Republic of Srpska logo
Industrija: Javna ustanova
Primarna lokacija projekta: Republika Srpska
Rešenje/usluga: Platforma Google Maps
Turistička Organizacija Republike Srpske (TORS) je Javna ustanova, sa osnovnim ciljem promocije turističkih destinacija Republike Srpske.

Izazov

TORS-u je od krucijalnog značaja mogućnost lokalne implementacije i podrške Google Mape Platforme. Na dinamičkim mapama potrebno je bilo prikazati turističke atrakcije, znamenitosti kao i druge interesantne lokacije u Republici Srpskoj.

Rešenje

Globema Adria, kao zvanični Google Maps Premier Partner za Adriatic region je TORS-u sa timom stručnjaka pomogla da izradi Google my Business lokaciju, implementira Google Mape na web sajt i time doprinese TORS-ovom SEO i generalnoj vidjivosti cele organizacije na digitalnim mapama koje gledaju milioni posetilaca.

Republika_Srpska

Rezultati

Nakon implementacije Google Maps rešenja hiljade korisnika moći će da pronađu sve potrebne informacije kao što su broja telefona turističke lokacije, web sajt i najlakše putanje do fizičkih lokacija. Takođe TORS sada može pružiti informaciju svim turistima o raznim aktivnostima, festivalima i sličnim manifestacijama.

Saradnjom sa firmom Globema Adria doo na polju Google mapiranja ne samo da ćemo naš sajt učiniti kvalitetnijim, nego ćemo omogućiti da destinacije koje želimo promovisati budu vidljivije i dostupnije. Saradnja sa Globema Adriom je još jedan od naših prozora u Svijet.
Marko Radić, Head of the Tourism Promotion Sector